Tuesday, August 3, 2010

butik pengantin bajet tp meletops makkkk.. ;)

hahaha..sgt poyo ini blog..sbb tuannya tak penah update..yang bestnye wpun takde banyak followers..ttp nak menulis...hikhik..

OK..cerita terbaru : dah habis masters' degree..sedang menunggu panggilan kerja..YA ALLAH..ENGKAU PERMUDAHKANLAH...

OK..yang kedua..jejak je malaysia..banyak betul pendapat sana sini..tak kurang juga yang mengutuk...maklumlah belum bekerja dah nak kawin...haaiisshhh..pada bakal pengantin A-Z...yang xde wedding planner..silalah pekakkan telinga anda yer...dalam hati aku...aku just jawab...helo? aku x gunakan pun 100% duit mak aku ok? sekuran2nya..duit lebihan study aku cukup utk 40% belanja kahwin and deposit kete ok? ada korang yg nk mengata aku tu nak bagi duit? xde kan...xper2..teruskan mengutuk..aku suka dpt pahala...hahahah..

OK..skang ni tgh sedikit pening kaler tema. sebelum berangkat ke aussie feb lalu..aku telah booked baju kaler silver..which is the same colour as my baju nikah...why on earth i booked that colour eh? sbb itu pilihan mama + org butik...diorang kate tu yg plg latest and nampak elegen..woohhhooo..i have a strong feeling that i'm gonna change the theme...i dont want banana to fruit twice...wakakaka..taknaklah 2 kali warna sama kan...so..jeng jeng...sabtu ni nak pergi ALFINAZ...tukar baju ok? =)

info mengenai ALFINAZ
- baju meletops..cun2 giler..seorang blogger "radiusuit" ..seorg usahawan tudung yang berjaya juga memakai baju dr butik ini...
- marketing hampeh...phamplet pun hampeh..website lagila hampeh..macam kampung ok!! tp..u'll be surprise once you step into the boutique..mata berpinar..fikiran melayang...otak berangan nak jd princess...wakakakak
-location : no 1-3 Jalan PJS 6/5F, Desa Mentari, Petaling Jaya (Lihat Peta) 012-684 1334 / 03-78 777 334
- website : http://perkahwinan.com.my/alfinaz/
- harga SGT BERPATUTAN ok..tak cekik darah langsung..seyessss.. =)

bg pengantin bajet..yang berangan nak meletops..aku cadangkan sgt lah butik nie..tak kampung sgt..tak moden sgt mcm designer..just in between...suit la bajet org sederhana...harusla tak suit bajet org kaya ok =)

oklah..nnt kite update lagi yer lepas balik dr butik tu :)

3 comments:

  1. fuyoo..
    40%
    bak sini 20%, kamideficit nak byr sewa
    wakakaka

    ReplyDelete
  2. kalau bg tikah 20% tuh, alamatnye akak x sanding kt dewan la...kt tmpt2 free aje mcm kt kawasan rehat h'way (senang sedara mara terus balik).. ;)

    ReplyDelete
  3. haha
    good idea!
    buat kat R&R Tapah
    besaq sikit...wakaka

    ReplyDelete