Thursday, May 13, 2010

kehilangan & kesedihan

salam.

sepatutnya entri pasal baju..tp since aku tgh sakit kepala..malas la plak nk cite...yg pastinya..ari ni aku sgt sedih...huhu..aku terasa seperti kehilangan..huhu (korang akan dgr banyak kali huhu)...kesedihan...berlarutan kpd kehilangan...kehilangan seorng sahabat...huhu..apakah erti sahabat? xpayahla aku describekan..sbb semua mempunyai pendapat masing2...ada yg berpendapat sahabat sgt penting..ada pulak yg tidak..ada juga yg nuetral...huhu... yg pasti...sayangilah sahabat seperti korang sayangkn keluarga...ye mgkn kita ramai sahabat..mcm mana cara nk curahkan semua kasih sayang sebesar yg kita curahkn pd keluarga ?..huhu..hmm..pklah sendiri..aku sakit kepala ni..br telan 2 bijik panadol..sedih..tp aku xkan mengalah..bukan aku nk menang...pada aku biarlah sahabat aku yang menang...menang dlm erti kata sebenarnya :). owh ibu...enkaulah ratu hatiku...huhu...tibe2 ckp pasal ibu...ekekek..yelah..sebab sahabat sebenar yg sanggup bergadai nyawa adalah ibu...hargailah ibu anda..selagi dia masih ada....aku akan berdoa..agar sahabatku....menemui sahabat sebenarnya...tidak mengapa jika dia bencikan aku...tidak menganggap aku sahabatnya lagi...owh so sad tp tidak mengapa....asalkan hubungan sebenar dgn sahabat sebenarnya dpt dipulihkan dan dikekalkan...dan diisi dgn kegembiraan dan keceriaan yg tiada tandingnya!!seyesly...tidak akan ada tandingnya lebih2 lagi dgn manusia seperti aku ini yang terlalu banyak kekurangan & kelemahan........insyaAllah....amin..klah..nk g solat da...and nk mendoakan sahabtku yg tersayang itew :)

2 comments: