Sunday, May 9, 2010

mother's day

salam kpd sesapa yg tersinggah, wlpun xde follower lg ttp aku nk menulis... ;)

smlam hari ibu..aduh..rindu betul pd mamaku..masakannya..especially kari kambing..huhu..btw..they are all coming to brisbane just after my exam...huhu, can't wait.

pabila aku menelefon ibuku utk mengucapkan selamat hari ibu..nak tak nak...tentulah ibukan akan bertanya mcm2 tentang persiapan majlisku...soklan setiap kali aku telefon dia..diulangi..SETIAP KALI...

Q : dah pikiaq nak pakai baju warna apa??
A : blom, tunggu ayu balik, sebelum puasa da balik.sampai je airport terus pergi check kt butik ok :)

btw..aku nk ceritakan ttg baju pulak..but blum berkesempatan lg...ada 5 assignments due next week..huhu...actually aku dah book baju but still aku cakap kt owner butik kalau time aku balik, ada baju baru yg lebih berkenan..aku nk tukar.......

next entry : aku akan share dgn korang butik yg murah tp cantik nie..marbeles...baju up to date...tapi tak cekik darah..nk tahu nape x cekik darah? sbb SIGN BOARD pun diorang tak buat elok2...mmg susahle nk cari tmpt diorang ni...nasib baik dulu tunangku survey2 dulu tmpat tu..itupun dia ke hulu ke hilir mencari smpai nk give up..last2 jumpe gak...baik kan tunang ku? :P. dia g serbey dulu b4 bawak aku..hehe :P

3 comments:

  1. matila..banyak giler persiapan yang nak kene buat..hahaha..but if perlu pertolongan ..silala calling2 aku..huhuhuh...

    aku dah pening la juani..mak aku asyik tanya jer

    ReplyDelete
  2. fuyoo..sejak bila ada blog ni? canggih2..tapi letak la chatbox kt sebelah profile tu..senang nk tnggal komen

    ReplyDelete
  3. cik fila..xper..kite doa banyak2 yer agar bertemu jodoh.. =)
    aku mmg perlukn pertolongan wakakak..emceeeee...weeeee ;)

    cik tikah..akak x pandai la..canne tuh..

    ReplyDelete